Iklan sebentar

February 12, 2014

Mari Berzikir

Salam kengkawan semua,,,,

pagi-pagi makan umbut,
harini otak aku serabut.

Hai korang,yang tengah dok serabut cam aku ni, jiwa rasa tak tenang, rasa cam nak marah-marah, terajang orang tu jom kita berzikir, jangan di layan syaitan yang durjana tu...emosi aku paling senang nak buat aku nangis time cenggini,,,Allahu akbar..aku yang selalu dalam kerugian, sangat malu dengan pencipta aku,,Allah............Allah..................Allah......jom basahkan bibir kita dengan berzikir (bagi hati tenang)


Banyak jenis zikir yang boleh kita baca,,,,pilihlah mana2 pun,,bila kita dah biasakan, benda tu lama-lama menjadi bekas dan menjadi kebiasaan kepada kita semua....in Sha Allah..

p/s : Sesungguhnya manusia itu dalam kerugiaan......dalam masa kita di beri nikmat sihat dan sebagainya, jangan sia-siakan masa yang ada ok guy;s,,aku pesan pada diri aku sendiri dan korang...




Post a Comment