Iklan sebentar

November 02, 2011

Antara Gaji & Anjing?..

Assalamualaikum kepada semua,,selamat malam.malam nie ruse baru dapat on9 setelah 1 bulan tak dapat internet gara-gara kene blok internet,cettt,,akhir nya ruse berjaya godam-godam nak dapat kan wireless,,hahahaha..cehhh tak adela..ruse tak buat mende cam tu..malam ni ruse nak kongsi cerita..almaklum la dah lame tak kongsi2 cerita..ruse kan dah start keje,,so akhir bulan dapat la gaji,,yang paling ruse terkilan dan agakklakar la jugak..sebab dapat gaji by hand,,adoi dah macam bangla amik gaji rase ny,,1 lagi dah rase cam amik duit sawit kat kilang,,hadoii,,berdekah kat dalam hati je la bila bos hulur duit..aku pergi kerja dah la naik moto..takut kene tahan dengan samseng jalanan habis,,lesap semua..risau giler..time beg aku banyak duit,,time tu la aku bawak motor cam Rossi..aku takut..

Haa sebelum aku terlupa.aku ada satu lagi cite..tiap pagi aku nak masuk ke tempat kerja mesti kene kejar dengan anjing mabuk..giler tak cuak sebab aku dah usha dia dari jauh..macam dia tak ada kat tepi jalan, aku pun bajet lega la,,tak ada anjing tu,,sekali lalu aum2,,kene kejar,,pehh pecut,,jantung pun pecut jugak la,,adoiii lemas aku la tiap pagi asik kene kejutan anjing mabuk tu..nak langgar tak berani,,nak sepak takut kaki aku yang kena baham dulu..satu hal lagi,,najis dah la bersepah.omak ai..mentang2 pasir dah tak ada..suke hati dia la nak mencirit..aku  rase tuh najis bapak dia..sebab bosa,,bila lori,kereta, moto keluar masuk,,abis lenyek la najis tuh..ciss pengotor...hee mintak maaf la kat sape yang tengah bace ni sambil makan!!..ni luahan hati aku,,sebab aku tak tau nak luah kat sape..haha..ayat pengemis..harap2 pasni aku dapat kerja kat tempat yang cantik sikit la..owhh skang dah lewat malam la..aku mau tido...esok anjing tuh mau lari 4x100 dengan aku..fuhh bai2
Post a Comment