Iklan sebentar

May 29, 2011

Ayam Hangus!!

Hai semua..dah lunch belom...arini rusa lunch awal..sebab member ajak makan...ruse jom je..menu hari ni kami nak masak ayam masak merah..tetibe tekak ni nak makan ayam berwarna merah maroon..hehe..so member ruse cepat2 la kupas bawang and basuh ayam..aku cume tolong makan buah tembikai susu kat sebelah dia sebab teman kan dia kat dapur je...last2 ruse jugak yang pegang senduk..alaaaa ape lagi masak sampai hancur la ayam2 tuh..kerja senang je sape yang tak tau buat kan...sambil menunggu ayam tu masak kami pergi lah tonton TV buat seketika..leka punya leka sambil ngadap laptop...tibe2 hidung ruse ad terhidup bau seperti hangit...mencicit tengok ayam kat kuali..rupe2 nya hangit..huwaaa...hitam sudah ayam nya..terbahak-bahak menatap sang ayam hitam tu..yang penting sedap..heran betul cam ne boleh sedap even hangus..haha,,ok kepada korang2 sume kalo nak masak pasti kan jangan kemana mana takut lain jadinya..ok baibai..safety first in kitchen..jangan terbakar dapur sudah..kang masak bawak pokok pisang jawab nya,lalalala

Post a Comment