Iklan sebentar

May 29, 2011

Ahad

HAri ni dah hari AHAD,,nak buat ape hari ni!!! tak ada aktiviti la..ni yang membuatkan otak ku sumbat terperap kat bilik je...sape nak hang out hari ni..ruse nak ikut skali boleh..?..bawak ruse ke tempat yang boleh cuci mate...tapi jangan bawak ruse pergi kandang pulak,,tak nak..ruse nak bebas mencari ketenangan hidup.geeeerr...tak ada la asik makan, ngadap laptop, turn naik tangga & tengok tv je kat umah nih..lame2 otak pun blackout..sebab kekurangan udara jerebu kat lua sana...ape ruse merepek nih..haa bangun lagi tidor terkejut,,cakap pun bersepah..ok la..ruse nak breakfast la..ruse nak makan kangkung kat tepi longkang..nak mengorat arnab siam..baii2
Post a Comment