Iklan sebentar

April 15, 2011

Santainyaa Seekor Kucing Slim

Petang yang senja..

tiba-tiba teringin perut ni nak makan bihun. aku pun terus menuju ke dapur untuk dapatkan bihun goreng yang digodek-godek oleh emak aku. Setelah emak aku sendukan bihun dipinggan, lantas aku terus menerkam garfu dan sudu, seolah-olah *macam orang tak penah makan sebulan* ..

aku menikmati bihun yang kurang pedas di ruang tamu ku. sambil menonton tv *yang aku pun kurang tahu apa rancangan yang sedang aku tonton* .  adalah dalam 10 suap aku dah telan bihun tuh..memang layan kaw2 punye lah kesedapan..perut aku pun dah kenyang gileh..aku pun dengan solehah nyee.. nak letak balik pinggan tuh kat atas meja..sebelum aku mengangkat bontot dari sofa..

aku telah panjangkan kaki aku ke karpet, dan berlari-lari.. tiba-tiba garfu dan pinggan aku tercampak jauh kehadapan..ada lah kira-kira 1meter. ini di sebabkan , aku telah TERPIJAK perut kucing ku yang sedang beradu di karpet..DAN AKU?? tertonggeng dengan Jayanya di lantai !! hadoiihhhhhh~ memang sakit lutut aku yang penah kene jahit harituh. aku langsung tak nampak kucing tuh tengah bersantai-santai. sampaikan mulut kucing tu terngaga terkejut dari lamunan mimpi-mimpi indah..  

errr... maaf lah kucing.. minta maaf banyak-banyak.. sape suruh ko slim sangat mengalahkan aku... 
wakakakakakakaaa~


Post a Comment