Iklan sebentar

April 11, 2011

Cerita Budak Punk

Hello world!.. Grrr.. Dah lame aku tak update blog aku kan.. tetibe harini, update2 je, citer pasal budak punk.. Actually, citer ni .. dah lame dah. member aku yang StoryMory kat aku sampai aku gelak gile ****... padahal, xde la lawak mane.. Saje, bagi sedap hati member aku tuh... k0non2, aku ni fokus laa mase dy nga buat lawak.. citer dy.. aku rase korang pun penah denga kot..

Satu hari.. adelah budak laki rambut punk (rambut color2 pink,merah,hijau).. duduk2 sambil nyanyi..dahtu, sorang pacik lalu depan dak tuh.. pacik tuh.. tengokkk x kelip2 mate pun kat budak punk tuh...
      *************************************************************

Budak Punk : Hey Pacik Macho! , hapehal tengok gua macam x puas hati? tak penah tengok budak2 punk macam gua ke?

Pakcik : y0oo.. wazzap2 budak punk..!! bukan tak penah tengok laa.. pacik tengok ko aje.. teruss teringat kesah lame..

Budak Punk : Lahh.. yeke? ni mesti pacik dolu-Dolu pun.. penah jadi Budak2 punk Macam gua kan? kan..kan..?

Pakcik : Bukan..bukan.. Sebenarnyee.. dulu, mase pacik muda remaje..pacik pernah buat hal yang terkutuk! , pacik penah mencabul Kehormatan "burung Kakak Tua" ... jadi,, pacik raso lah.. awak nih... mesti ANAK pakcik ......

Budak Punk : &%$#@$ !!!!


Korang Buat-Buat lah Gelak yee... Hahahahhaahha ^_________^
Post a Comment