Iklan sebentar

December 23, 2010

Jangan Gaduh2 yer!!

Cam biasa la aktiviti aku setiap hari BW sampai sempot page nak loading hahaha..lagi2 kalo tara kerja di opis ni
mau 9 jam aku ngadap PC ni..wooohhhh berair mate aku nih...slup2(lap airmato)..klik2 dan singgah semua page blogger..mencelik minda pagi2 cam ni bace info yang aku tara tau..bile aku buka je page SEMBANG KOSONG berkerut dahi aku bace..ishhh apa cita ni?..maki hamun ..ngeri lah..korang dah bace ke? ishhh npe la cam tu...dah bosa pun cam tu.buat hal masing2 dah la...heeee memang nak dekat kiamat ahh ni..ya ALLAH ampun kan dose aku..dah la aku tak nak kate lebih2 dah..kang makhluk yang budiman tu serang aku.!! geeeeeee bai2 korang..


Post a Comment