Iklan sebentar

December 13, 2010

Duit Baki..




Selamat petang korang..hari ni dah 2 entry aku buat..selalu nya seminggu sekali je..hehehehe..hari ni macam ada modal aku nak show kat korang sume,,...sebenarnya aku semangat nak tunjukkan baki pinjaman MARA aku..hakhakhakhak.gilakkk...aku buat pinjaman 39ribu lebih, so duit yang belom aku dapat lagi 1000 lebih lagi..hahaha..tekezutt aku tengok banyak betul dia dah kluar kan duit tok aku hakhakhakhak...bulan 4 tahun depan last aku dapat elaun dari mara...hemmmm lepas ni tak ada sape nak bagi aku elaun lagi dah..sedihh..skang ni aku tengah berusaha untuk dapat kan CGPA 3.something...event dah cecah 3..aku nak 3 lebih lagi..hehehehehe..sebab nanti nak bayar balik tak la banyak sangat..cgpa korang mesti terbaik punya
kan...belajar rajin2 yang penting sekali semangat belaja..itu yang kite mahu..maju untuk negara ye dakk..kalo bukan kite sape lagi nak majukan negara..cehhhhh poyossss sehhhh ayat aku...gegegegege..
Post a Comment