Iklan sebentar

November 19, 2010

Bau?


Dikala malam menjelma..dan aku cube membusy kan diri ku dengan melihat lengan bajuku koyak..adooohhhh..lemas, rimas aku tengok, nak kena jahit lagi..ni mesti masuk mesin basuh punya pasal la..mood hendak pergi kerja pun cam malas..lantas aku pun bertanya kepada anak sedara ku..nasib baik la badan dia sama dengan badan aku..jawab nya pinjam je baju dia...yehhh muat..5 minit kemudian aku terfikir sejenak, kalo la sume baju aku masuk mesin habis la..rabak le..Masa berlalu dengan pantas..jam menunjukkan pukul 7.30 am aku pun bergegas  mandi untuk pergi kerja..setelah selesai semua aku pun hidupkan enjin motor dan merempet dan mencelah ditengah-tengah kerete dan lori besar mahupun bas pekerja..pehh tembias angin-angin diaorang kat aku lagi-lagi asap..memang sedap la aku isap cam isap shisha..tepat 8.24 am aku sampai dan buat seperti rutin harian ku..tibe-tibe ada suatu bau yang kurang menyenangkan pehhh kaw2 bau nye..macam bau setan..bau longkang loji taik pun ada..ahh kecut terus usus kepale ku ni...gilakk la..kesudahan nya spray la wangi2 ckt
Post a Comment