Iklan sebentar

October 23, 2010

sakit dalam hati sape yang nampak..!!

kadang-kadang hidup ni gembira, seronok berkawan dengan sesiapa pun..tapi bila dah ramai kawan kena jaga hati diaorang pula,,,letih la pula kalau kawan sendiri buat perangai cam taik... kan sape suka...nak-nak aku yang kena..memang hangin satu badan la aku..!!bajeeett bagus plak kau kan kat sini...buat muke plak...lagi la aku bermuka-muka....kalau santekk sangat muke tu tah hape la nak wat muke...tapi kalo muke lawa buat muke tempe tak lawa gak aku rase....adoiii lemas aku tengok perangai ko yang dalam kebajetan...jangan gelabah boleh tak,,!!,penat aku tengok...jadi orang biar cool..jangan kalut-kalut...kengkabut sentiasa...pastu ko tak payah la perasan ko tu perfect ok...no body perfect in the world la...aku benci dengan perangai manusia yang suka hipokrit..pastu tak sayang mulut plak tu,,dok ngate-ngate..hatttuiiiii la we!!.ngeri tengok manusia zaman sekarang ni...almaklumla dah akhir zaman..macam-macam perangai ada...walau pun aku senyap..ada gak yang bagi pahala kat aku...tak ape la..normal la tu...
manusia kan!!!...tapi pape pun aku nak orang yang bajet bagus tu,,,sedar la diri ko tu!!!..meluat aku tengok...nak bajet tu boleh tapi bertempat la yer...siot je dapat ko!!! (geram..aku lepas kan sume ni dari isi hati aku..marah2)
Post a Comment