Iklan sebentar

August 02, 2010

Siapakah ini?

Tadi aku buka facebook aku jap...aku nak cari classmate aku dulu..tup-tup lain yang aku jumpa..haha berdekah aku sorang-sorang sebab tengok gambar tu..wakakaka..rase-rase korang kenal tak sape budak laki yang kecil tu...sekarang dah ada band sendiri...group diaorang cuma 3 orang je,,,dh banyak klu aku bagi tu..teka la..kalau korang tau memang hebat la...ok baibai
Post a Comment