Iklan sebentar

June 09, 2010

MAnusia ATAU Binatang!!


Inilah sifat manusia pada masa kini...sayangkan anak terlampau-lampau sampai tidurkan anak di tepi jalan!!!yang ditemani oleh nyamuk-nyamuk dan serangga-seranggan kecil!!!...agak-agak hidup lagi ke mati bayi tu ha??






Yang ini satu kes plak!!!kot yer pun nak buang anak jangan la biarkan disitu aje,,kuburkan ada..kafankan bayi tu elok2..tak ade la badan bayi tu dimakan dengan burung gagak ke, semut ke, ular ke, ni tidak yang bijak sangat letak dekat daun pisang tu pehal..daun pisang tu boleh gune buat lemang la!!!SHIT..






Haaa yang ini lagi best!!!nak kate ikan mati tapi kenape macam tangan bayi je!!! tah2 mmg ya kot tangan bayi..kot yer pun nak buat jahat, hati tu budiman la cikit, tak payah la hati kering macam "IBLIS""SYAITOOON"..ayam , itik, semut , katak, tengok tangan baby tu pun sedih!!!..







Ni mesti kes nak buang sampah, tapi lori alam flora fauna tak lalu pun..so campak aje sampah tu kat semak2..sampaikan bayi pun nak dibuang juga!! dasyat2..nasib baik la masa korang bayi dulu mak bapak korang tak buang cam anak ko ni kan!!! bertuah la kau...tau2 dah besar, hidup plak tu...dah besar buat pasal, buang bayi macam buang najis!!!
Post a Comment