Iklan sebentar

June 24, 2010

Katil Anak Dara!!


Ni lah baju-baju tok wan aku, yang dah kering dijemur...Disebabkan dia malas nak lipat baju, dia tebar-tebarkan baju kat katil macam roti canai, gilerr betul tok wan aku tu..baju dah la banyak,..nasib baik ko bujang lagi tok wan...Nampak kucing mesti kucing nak tido kat baju ko tu...tapi nasib baik kucing tu kat luar bilik,... 'tak dapat tido kat baju ko, dapat tido kat baldi ko pun jadilah..'Tok,..tah-tah kucing tu, kucing bunian tak..?sebab, dah banyak kali aku nampak kucing tu tido kat baldi tok...tak pun sebab ada kain busuk kat baldi tok,...hhohohohoho...tok wan jarang basuh baju yer..??kantoi..



P/S : kepada TOK WAN (budak sekinchan) peace,..jangan belasah saya kalau baca nie..saya sayang TOK WAN saya!!!
Post a Comment