Iklan sebentar

June 27, 2010

virus!!!..vavi

Adehh bila la KETUAT aku nak hilang ni..geli la aku tengok dia bertapak kat ibu jari kaki aku ni,..
makin bersemadi dan beranak-beranak.eeeee gatal la kepala aku tengok..jijik,
aku pijak-pijak pun dia begik tak nak mati gak...durjana punya KETUAT!!!,,,
ahhh tak boleh jadi ni,,makin lame KETUAT lepak kat kaki aku,
makin besar kepale la dia buat hal kat ibu jari kaki ak ni....tunggu ko,
nanti aku bubuh racun kat kaum kerabat ko!!!
haaaaa nah amik ko..sakitkan..melepur dah pun ko KETUAT,,padan muka ko..!!
dalam masa 1 bulan ko akan mati di tangan aku..yehhh
tak sabar aku nak tengok ko mati weh KETUAT bodoh!!!..
Post a Comment