Iklan sebentar

April 16, 2010

Arnab copik...


Hari ahad lepas adik aku la copik beria nak beli arnab, pastu emak aku pun bagi la copik rm10 tok beli arnab..pastu adik aku pun pergi la beli...balik2 tengok adik aku beli arnab warna hitam...peh emak aku cakap arnab ke ape nih hitam lesung batu je..gelak gler aku dengar ..pastu hari isnin nya pulak bapak aku pergi beli lagi seekor arnab..baru la comel cikit warna putih..bulunya pun gebu je macam bulu bear..kui3..kecik je tomey2
kat bwh ni ade video pasal
arnab copik..adik aku buli
arnab 2..

video
Post a Comment